Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Marketing w kulturze, mat IKM
Zdjęcie portretowe: Marta Bańka

Marta Bańka
Instytut Kultury Miejskiej

Data publikacji 16:00

Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja

Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja: marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

- Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Pierwszy dzień konferencji (26 marca) to warsztaty. Poprowadzą je eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach. Anna Mizera-Nowicka na temat pisania komunikatów, które zainteresują media. Monika Dubiel o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury. Jacek Nowak opowie o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji. Joanna Grandzicka poprowadzi warsztat o roli lidera w zespole. Ostatni warsztat poświęcony będzie poświęcony newsletterom.

- Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

Konferencja Marketing w Kulturze, 26-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności. Koszt udziału: 400 zł brutto. Zapisy: marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Program konferencji Marketing w Kulturze, 27 marca 2024 

  • godz. 8.30 - 9.30 Rejestracja  
  • godz. 9.30 - 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce.
  • godz. 10.30 Mały budżet - świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective  
  • godz. 11.00 - 11.30 Przerwa kawowa 
  • godz. 11.30 Uwolnij swoją twórczość w budowaniu wizerunku instytucji. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka  
  • godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns 
  • godz. 12.30 Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lic (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
  • godz. 13.30 - 14.30 Przerwa lunchowa 
  • godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group
  • godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 
  • godz. 15.30 Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl

Program konferencji Marketing w Kulturze, 28 marca 2024 

  • godz. 9.00 Rejestracja  
  • godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 10.00 Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami 
  • godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 
  • godz. 11.00 - 11.30 Przerwa kawowa 
  • godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole
  • godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 13.15 - 14.15 Przerwa lunchowa 
  • godz. 14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 
  • godz. 14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  
  • godz. 15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

Dołącz do grupy Marketing w Kulturze: https://www.facebook.com/groups/183173505792203. Kontakt: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej. Partner: Europejskie Centrum Solidarności

Patronat medialny: Proto.pl, Nowy Marketing, Trójmiasto.pl

Konferencja akredytowana certyfikatem DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.