Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

 Nowy punkt obsługi pasażerów, fot. J Hoły, ZTM w Gdańsku

Dagmara Szajda
Zarząd Transporu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 10:00

Nowy punkt obsługi pasażerów ZTM w Gdańsku

Od poniedziałku, 28 sierpnia pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku będą mogli korzystać z nowego punktu obsługi klienta, który zastąpi dotychczasowe punkty przy ul. Na Stoku i Wyspiańskiego. Nowe miejsce zostanie otwarte w Galerii Metropolia, przy ul. Kilińskiego 4 we Wrzeszczu (na parterze).

To bardzo wygodne miejsce do załatwiania spraw przez pasażerów gdańskiej komunikacji miejskiej. Znajduje się tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu, niedaleko dużego autobusowego węzła. Nowością będą również wydłużone godziny funkcjonowania obsługi interesantów. Z nowego punktu będzie można korzystać od poniedziałku do piątku w godz. od 06.30 do 20.30. Otwarcie nowego miejsca obsługi pasażerów jest spełnieniem ich wielokrotnych próśb. W nowej siedzibie prowadzona będzie także hurtowa sprzedaż biletów.

W nowym punkcie będzie można:

  • kupić bilety,
  • doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela,
  • złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej lub o przystosowanie legitymacji studenckiej do biletów okresowych,
  • złożyć reklamację,
  • wyrobić duplikat karty miejskiej lub Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem,
  • otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych,
  • zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych,
  • złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Z powodu przeprowadzki, od poniedziałku 21 sierpnia, zamknięte będą: Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej oraz kasa przy ul. Na Stoku 49.

Reklamacje dotyczące kart miejskich można składać w Punkcie Obsługi Klienta nr 4, przy ul. Świętokrzyskiej 15. POK jest czynny bez zmian:

  • w poniedziałek, czwartek i piątek w godz. 07.00 - 14.30,
  • we wtorek i środę w godz. 10.00 - 17.30.

Do poniedziałku, 28 sierpnia bilety okresowe będzie można kupić:

  • w POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15
  • w automatach biletowych,
  • przez Internet,
  • w aplikacjach mobilnych: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl,
  • oraz w punktach sprzedaży biletów okresowych

Sprzedaż hurtowa w nowej lokalizacji uruchomiona zostanie dopiero 28 sierpnia.