Katarzyna Błaszkowska
Biuro Rozwoju Gdańska
Data publikacji 10:30
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Ołowianki
Od 19 czerwca do 17 lipca 2023 roku w Biurze Rozwoju Gdańska do publicznego wglądu wyłożony jest projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczący terenów położonych w Śródmieściu Historycznym.
Projekt planu Ołowianka - część centralna i północna umożliwia realizację celu publicznego dotyczącego rozwoju funkcji kultury o randze metropolitalnej i ogólnomiejskiej poprzez adaptację historycznego budynku na potrzeby działalności Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Pozwala on również na wykreowanie placu w sąsiedztwie filharmonii oraz modernizację przepompowni ścieków.
Wraz z projektem planu do wglądu udostępniona jest również prognoza oddziaływania na środowisko z uzgodnieniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, dotyczącymi zakresu i stopnia szczegółowości informacji zawartych w prognozie. Dokumenty dostępne są na stronach: Biura Rozwoju Gdańska, Biuletynu Informacji Publicznej BRG oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gdańska.
Projektant udziela informacji od poniedziałku do piątku między godziną 9:00 a 15:00 w siedzibie Biura, pod numerem telefonu 58 308-44-78 lub za pośrednictwem maila katarzyna.rosiak@brg.gda.pl.
Na poniższej animacji przedstawiono dokładną lokalizację obszaru objętego projektem planu.
Informacje na temat dostępności budynku, świadczenia usług tłumacza migowego oraz pętli indukcyjnej.
Termin dyskusji publicznej
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i odbędzie się 20 czerwca 2023 roku o godzinie 17.00.
- Informacja dotycząca formy i zasad udziału w dyskusji publicznej
2. Wymagania techniczne i instrukcja obsługi aplikacji
3. Klauzula informacyjna RODO
Zgłaszanie uwag – do 31 lipca
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projektach planów miejscowych może wnieść swoje uwagi.
Należy je złożyć do Prezydenta Miasta Gdańska w formie:
- papierowej na adres:
Biuro Rozwoju Gdańska
ul. Wały Piastowskie 24, IV piętro
80-855 Gdańsk
- lub elektronicznej, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: brg@brg.gda.pl lub przez platformę ePUAP.
Uwaga musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę firmy oraz adres zamieszkania albo siedziby.
Ostateczny termin zgłaszania uwag mija 31 lipca 2023 roku.
21 dni na rozpatrzenie uwag
Uwagi są rozpatrywane przez Prezydenta Miasta Gdańska w terminie 21 dni od dnia upływu terminu ich składania. Rozpatrzenie zostanie opublikowane na stronach internetowych Biura Rozwoju Gdańska, Biuletynu Informacji Publicznej BRG oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gdańska.