Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Na zdjęciu widoczne drzwi wejściowe do siedziby Działu Obsługi Mieszkańców GCŚ przy ul. Powstańców Warszawskich 25. Na drzwiach umieszczona jest tablica z logotypem centrum oraz plakat zachęcający do ograniczania wizyt osobistych na rzecz kontaktu telefonicznego lub on-line.
Zdjęcie portretowe: Arkadiusz Kulewicz

Arkadiusz Kulewicz
Gdańskie Centrum Świadczeń

Data publikacji 14:40

Od listopada zmiana siedziby Działu Obsługi Mieszkańców Gdańskiego Centrum Świadczeń

Z początkiem listopada Dział Obsługi Mieszkańców oraz punkt obsługi Gdańskiego Centrum Świadczeń zostaną przeniesione z budynku przy ul. 3 Maja 9 do lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C.

Zmiana lokalizacji punktu niesie za sobą wiele korzyści. Od początku listopada wszystkie sprawy będzie można załatwić w jednym miejscu, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy oddalonymi od siebie budynkami – mówi Edyta Zaleszczak-Dyks, zastępca dyrektora Gdańskiego Centrum Świadczeń.

Ważną informacją jest to, że osoby odwiedzające nową lokalizację będą miały możliwość skorzystania z tych samym udogodnień, jak w przypadku budynku przy ul. 3 Maja 9. Jest to punkt dobrze skomunikowany (w pobliżu znajduje się przystanek „Płowce”, na którym zatrzymują się autobusy nr  130, 199, 184 oraz 210), oferujący wiele stanowisk pracy, poczekalnię oraz automatyczny system kolejkowy.

Punkt przyjmowania wniosków przy ul. Powstańców Warszawskich 25 będzie czynny w tych samych godzinach, co punkt przy ul. 3 Maja 9. Utrzymane zostaną także dotychczasowe numery telefonów oraz możliwość telefonicznej rezerwacji wizyty.

Aby umówić się na konkretny termin wizyty wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 513 902 853. – przypomina Katarzyna Sowa, kierownik Działu Obsługi Mieszkańców Gdańskiego Centrum Świadczeń. – Po dokonaniu rejestracji osoba umawiająca się otrzyma maila z potwierdzeniem terminu wizyty oraz krótką instrukcję postępowania po przyjściu do punktu obsługi. – dodaje.

Punkt obsługi Gdańskiego Centrum Świadczeń - od 2 listopada 2020 r.
Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C

Z pracownikami Działu Obsługi Mieszkańców można skontaktować się dzwoniąc pod numery:

  • 572 986 946
  • 572 535 621
  • 572 986 796
Punkt informacyjny

Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek A
tel. 58 326 79 89
e-mail: info@gcs.gda.pl

Godziny otwarcia punktu przyjmowania wniosków oraz punktu informacyjnego:

  • Poniedziałek – 8:00 – 15:30
  • Wtorek – 8:00 – 15:00
  • Środa – 8:00 – 17:00
  • Czwartek – 8:00 – 15:00
  • Piątek – 8:00 – 15:00