Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Referat Prasowy
Urząd Miejski w Gdańsku

Data publikacji 16:23

Od czwartku, 7 maja Punkty Obsługi Klienta ZTM wznawiają działalność

Od czwartku, 7 maja wznawiają działalność – przy zachowaniu szczególnych zasad bezpieczeństwa - wybrane Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Znów będzie można kupić bilet, doładować kartę lub złożyć wniosek o kartę w następujących placówkach:

  • Punkt Obsługi Klienta nr 2 - Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A (budynek dawnego sklepu meblowego "Heban" naprzeciwko rynku we Wrzeszczu), tel. 58 520-57-06. Punkt będzie czynny w dni powszednie: pon., śr., 10:00 - 17:30; wt., czw., pt., 07:00 - 14:30 (weekendy nieczynne). Zakres działalności: przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej, przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny, doładowanie kart miejskich biletami okresowymi, sprzedaż biletów jednorazowych, rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich, wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych (na podstawie posiadanego paragonu).
  • Punkt Obsługi Klienta nr 4 - Gdańsk-Orunia Górna, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska), tel. 58 520-57-07. Punkt będzie czynny w dni powszednie: pon., czw., pt. 07:00 - 14:30; wt., śr., 10.00 - 17:30 (weekendy nieczynne). Zakres działalności: przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej, doładowanie kart miejskich biletami okresowymi, przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny, sprzedaż biletów jednorazowych, rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich.
  • Punkt reklamacyjny - Gdańsk, ul. Na Stoku 49, parter - pokój 16/17, tel. 58 520-57-67, 58 520-57-68. Punkt będzie czynny w dni powszednie: pon. - pt. 07:00 - 15:00 (weekendy nieczynne). Zakres działalności: rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich, przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny, przyjmowanie korespondencji, wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych (na podstawie posiadanego paragonu). Reklamacje związane z koniecznością dopłaty lub wypłaty gotówki będą rozpatrywane wyłącznie w godzinach otwarcia kasy ZTM.
  • Kasa ZTM - Gdańsk, ul. Na Stoku 49, parter - pokój 10. Kasa będzie czynna wyłącznie w dni powszednie: pon. - pt., 07:00 - 14:30.
  • Hurtowa sprzedaż biletów jednorazowych - Gdańsk, ul Na Stoku 49, parter - pokój 10. Punkt będzie czynny wyłącznie w dni powszednie: pon. - pt., 07:00 - 14:30.

Uwaga! Do odwołania nieczynny pozostanie Punkt Obsługi Klienta nr 3, położony w tunelu Dworzec-PKP Gdańsk-Główny.

Wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, zostały zamknięte 16.03.2020 r. Od najbliższego czwartku pasażerowie będą znów mogli korzystać z usług ww. placówek z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa:

  • klienci oczekujący na obsługę przed danym Punktem Obsługi Klienta/Punktem Reklamacyjnym/Kasą/Hurtowną muszą zachować bezpieczny, wynoszący minimum 1,5 m odstęp między sobą,
  • w pomieszczeniu Punktu Obsługi Klienta/Punkt Reklamacyjnego/Kasy/Hurtowni może przebywać tylko jedna osoba,
  • przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz używania rękawiczek,
  • po wejściu do pomieszczenia Klienci proszeni są o dezynfekowanie rąk przy użyciu przygotowanych środków odkażających.

Uwaga! Powyższe zasady bezpieczeństwa zostają wprowadzone w trosce o bezpieczeństwo Klientów oraz naszych Pracowników. Prosimy o przestrzeganie tych zasad. 

Szczegółowe godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta oraz wszystkie aktualne informacje dotyczące ich funkcjonowania dostępne są na stronie ztm.gda.pl pod tym linkiem.