Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

MwK 2018 1 fot.BognaKociumbas
Zdjęcie portretowe: Marta Bańka

Marta Bańka
Instytut Kultury Miejskiej

Data publikacji 15:01

Marketingowa wiedza dla kultury

7 i 8 kwietnia odbędą  się dwa spotkania na żywo dotyczące komunikacji online. Daty nie są przypadkowe, to pierwotny termin Konferencji Marketing w Kulturze. "Komunikacja – trendy – praktyka" to spotkanie organizowane przez Instytut Kultury Miejskie w Gdańsku. Nowa data wydarzenia to 28 i 29 września 2020. Spotkania "live" są bezpłatne i odbędą się w grupie Markeitng w Kulturze na Facebooku.

 - Mimo zmiany terminu konferencji Marketing w Kulturze, chcemy spotkać się z uczestnikami i uczestniczkami wydarzenia w „starej” dacie i wzbogacić ich o nowe umiejętności dotyczące promowania swoich działań w social media – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej. 7 kwietnia o godz. 10.30 o wykorzystaniu darmowych i niskobudżetowych taktyk do zbudowania zaangażowania i docierania do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew. Wystąpi również na podczas wrześniowej edycji Konferencji Marketing w Kulturze, a już w kwietniu zagości na ekranach komputerów z dużą dawką socialowych trików.
8 kwietnia o godz. 10.30 wirtualną scenę przejmie Justyna Łukasik z Warsztatu PR, która pokaże, jak zaplanować skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie. Na spotkaniu uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się m.in.: na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki? Jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych? Ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach? Uczestnicy i uczestniczki poznają także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.
Live z Franciszkiem Georgiew (Social Tigers) i Justyną Łukasik (Warsztat PR) | 7 i 8 kwietnia 2020, godz. 10.30 grupa Marketing w Kulturze na Facebooku (https://www.facebook.com/groups/183173505792203/).
28 i 29 września w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Do września stałą porcję wiedzy znajdziecie na www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl, a do rozmów, wymiany dobrych praktyk, pomysłów i inspiracji zapraszamy na grupie Marketing w Kulturze