Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Referat Prasowy
Urząd Miejski w Gdańsku

Data publikacji 09:20

Gdańskie Centrum Kontaktu na linii z mieszkańcami

Od 25 lipca (czwartek), obsługą telefonów od mieszkańców na centralę Urzędu Miejskiego w Gdańsku zajmuje się Gdańskie Centrum Kontaktu. Niemal 90% dzwoniących czeka na połączenie krócej niż 30 sekund, a pracownicy GCK dostępni są dla mieszkańców 24/7.

Od tej pory telefony od mieszkańców na nr centrali Urzedu Miejskiego w Gdańsku (58 323 60 00) przekierowane będą do Gdańskiego Centrum Kontaktu (58 52 44 500). Przez pierwsze pół roku funkcjonowania, pracownicy #kontaktgdansk obsłużyli ponad 16 tys. mieszkańców, za pośrednictwem różnych kanałów. Mogą się oni zgłaszać w wielu sprawach:

  • zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do wszystkich informacji i usług publicznych w Gdańsku,
  • świadczenia usługi całodobowej informacja miejskiej za pomocą wszystkich kanałów kontaktu w tym mediów społecznościowych,
  • przyjmowania w jednym miejscu wszystkich zgłoszeń interwencyjnych dotyczących infrastruktury miejskiej i każdorazowego udzielania informacji zwrotnej,
  • umożliwienia zgłaszania przez Mieszkańców własnych pomysłów i sugestii dotyczących lepszego funkcjonowania miasta,
  • kompleksowego załatwiania spraw i przyjmowania płatności on-line oraz umożliwiania rezerwacji wizyt do instytucji miejskich,
  • udzielania informacji i pomocy w sytuacjach kryzysowych – co zostało zarekomendowane przez mieszkańców w Pierwszym Panelu Obywatelskim