Referat Prasowy
Urząd Miejski w Gdańsku
Data publikacji 09:20
Gdańskie Centrum Kontaktu na linii z mieszkańcami
Od 25 lipca (czwartek), obsługą telefonów od mieszkańców na centralę Urzędu Miejskiego w Gdańsku zajmuje się Gdańskie Centrum Kontaktu. Niemal 90% dzwoniących czeka na połączenie krócej niż 30 sekund, a pracownicy GCK dostępni są dla mieszkańców 24/7.
Od tej pory telefony od mieszkańców na nr centrali Urzedu Miejskiego w Gdańsku (58 323 60 00) przekierowane będą do Gdańskiego Centrum Kontaktu (58 52 44 500). Przez pierwsze pół roku funkcjonowania, pracownicy #kontaktgdansk obsłużyli ponad 16 tys. mieszkańców, za pośrednictwem różnych kanałów. Mogą się oni zgłaszać w wielu sprawach:
- zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do wszystkich informacji i usług publicznych w Gdańsku,
- świadczenia usługi całodobowej informacja miejskiej za pomocą wszystkich kanałów kontaktu w tym mediów społecznościowych,
- przyjmowania w jednym miejscu wszystkich zgłoszeń interwencyjnych dotyczących infrastruktury miejskiej i każdorazowego udzielania informacji zwrotnej,
- umożliwienia zgłaszania przez Mieszkańców własnych pomysłów i sugestii dotyczących lepszego funkcjonowania miasta,
- kompleksowego załatwiania spraw i przyjmowania płatności on-line oraz umożliwiania rezerwacji wizyt do instytucji miejskich,
- udzielania informacji i pomocy w sytuacjach kryzysowych – co zostało zarekomendowane przez mieszkańców w Pierwszym Panelu Obywatelskim